Vés al contingut

El 52è pessebre a Gallicant rememora i homenatja a la borgenca Mari Boqué Pedrol

La 52ena edició del Pessebre a Gallicant, celebrada aquest passat diumenge, 14 de desembre, ha rememorat i ha retut homenatge a la borgenca Mari Boqué Pedrol, traspassada el passat 21 de gener. 

En aquest sentit, el pessebre que s’ha dipositat enguany a Gallicant, obra d’Antoni Abelló Saumell 'Claret' recorda i reprodueix a Mari Boqué i algunes de les seves aportacions principals al municipi de les Borges. 

Comparteix

Viviu el Nadal a les Borges del Camp. Programa d’actes

 Viviu el Nadal a les Borges del Camp. Les festes més entranyables, familiars, de proximitat i les més sentides ja són aquí. 

Anirem a buscar el Tió a l’emita, ens solidaritzarem amb La Marató i amb la donació de sang, trobarem tota l’oferta al Campament Reial i celebrarem el naixement de l’infant Jesús. Ho celebrarem menjant turrons i cantant cançons i el dia 31 sortirem a buscar l’Home dels Nassos. 

Comparteix