Modificació de la residència al Padró Municipal d'Habitants per canvi de domicili dins del mateix municipi.
- Qui el pot demanar:
- Qualsevol persona major d'edat que estigui empadronada al municipi. (Les persones majors de 16 anys són emancipades i a nivell de padró d'habitants poden actuar com a majors d'edat. Els menors d'edat casats també tenen la condició d'emancipats.)
- Canals de tramitació:
- Per Internet
- Presencialment a les oficines municipals
- Quan es pot sol·licitar:
- Durant tot l'any
- Preu:
- Gratuït
- Documentació necessària:
- Documents identificatius de la/les persona/es que realitzen el canvi de domicili (original o fotocòpia):
- Espanyols: DNI, passaport o permís de conduir.
- Estrangers de la Comunitat Europea: targeta d'estranger, passaport o document d'identitat del país.
- Estrangers d'altres països: passaport o permís de residència.
- Menors d'edat casats: a més, llibre de família.
- Document acreditatiu de l'habitatge d'empadronament:
- Si a l'habitatge és de propietat o de lloguer: escriptura de propietat o el contracte de lloguer en cada cas.
- Si l’habitatge no és de propietat ni de lloguer, o bé el lloguer a nom d’una altra persona és necessari aportar
l’autorització del propietari de l’habitatge.
- Termini de resolució:
- La tramitació és immediata a partir de la recepció i validació de la documentació en el servei municipal.