L'idCATés un identificador digital que garanteix la identitat de les persones a Internet i que permet operar amb diferents administracions. A més, assegura la integritat de les dades que les persones interessades vulguin enviar, així com la seva confidencialitat, ja que està emès per l'Agència Catalana de Certificació-CATCert.

També permet fer altres operacions, com ara signar correus, documents electrònics i formularis web. Sense la signatura electrònica els tràmits telemàtics no tenen validesa, ja que la xarxa electrònica no ofereix el nivell de seguretat necessari per garantir les vostres dades.

COM OBTENIR L'idCAT:
  1. Fer la sol·licitud de l'idCAT a través del següent enllaç: https://www.idcat.cat/idcat/ciutada/solicitud_inici.do
  2. Demanar cita prèvia per l'emissió del certificat a les oficines de l’Ajuntament o trucant per telèfon al número 977 817 000.
  3. Personeu-vos a les oficines del l'Ajuntament el dia citat per tal que les dades puguin ser constrastades amb el vostre document identificatiu.
  4. Instal·lar el certificat obtingut.

Podeu consultar tota la informació sobre el certificat idCAT al web www.idcat.cat.

Ajuntament de les Borges del Camp
Plaça Església, 3
43350 Les Borges del Camp
977 817 000