És el procediment administratiu a través del qual les persones o empreses que pretenen realitzar una activitat, poden adreçar-se a l’ajuntament per realitzar la consulta sobre la classificació d’aquesta i per tant de la tramitació administrativa municipal que li és d’aplicació.

La descripció aportada de l’activitat a desenvolupar ha d’esser el més amplia possible per tal de poder classificar-la correctament.

  • Organisme competent / Responsable:
  • Ajuntament
  • Àrea que tramita:
  • Àrea municipal de gestió de les activitats i llicències.
  • Classificació temàtica:
  • Activitats
  • Qui el pot demanar:
  • La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.
  • Canals de tramitació:
  • Quan es pot sol·licitar:
  • Durant tot l'any
  • Termini de la sol·licitud:
  • Prèviament a l’inici de l’activitat.
  • Documentació necessària:
    • Sol·licitud d’acord amb el model normalitzat.
    • Dades més significatives que defineixin l’activitat o activitats que es pretenen realitzar en un mateix centre o establiment. Cal aportar avantprojecte, estudi previ o qualsevol documentació que defineixi suficientment l’activitat.
  • Termini de resolució:
  • No hi ha resolució. Es procedirà a la resposta en el termini màxima d’un mes.
  • Silenci administratiu:
  • No opera
  • Vies de reclamació:
  • Les ordinàries del procediment administratiu.